כנגד ארבעה גברים דיברה האשה

5718a3d248584.jpg

איך זה שאת עדיין רווקה? איך יתכן שבחורה מוכשרת ויפה כמוך עדיין לבד? אולי את יותר מדי בררנית? אבל אתם ביחד כבר שלוש שנים, לא חשבתם כבר להתחתן?

קושיות כאלו ואחרות עלולות לתקוף אותך מכל כוון אפשרי כשתשבי עם המשפחה המורחבת בליל הסדר, יש סיכוי סביר שזה ילך ויגבר ברגע שבו תגיעו לספר בדבר ארבעת הבנים, ולמרות שאת ממש לא חייבת דין וחשבון לאף אחד מלבד לעצמך (חג החירות, לא?) למקרה שאת בכל זאת מבקשת בלבך, שהאחד המתאים לך ביותר כבר יופיע, יצאתי לבדוק מה האג’נדה של כל אחד מבין ארבעת הבנים בהגדה.

רשע – מה הוא אומר?

הוא לא צריך לומר יותר מדי, ברגע שתראי אותו שועט לכיוונך בין ים הגברים תוכלי לזהות אותו בוודאות, הוא יתקרב כמו טווס בתקופת החיזור כשהוא מקושט בביטחון עצמי מופרז, הבחור פשוט מאוהב בעצמו עד כלות. באופן לא מפתיע, זה בדיוק מה שיגרום לך להמשך אליו, ולו כדי להוכיח לעצמך שתצליחי במקום שבו נכשלו כולן כשתצליחי לגרום לו לצאת מהבועה של עצמו. זה אולי יגרום לך להרגיש שונה ומיוחדת מכל אותן שפגש לפניך, אבל לא לאורך זמן, מהר מאוד הוא ידאג להוכיח לך שבעולם שלו יש מקום רק למישהו אחד.

אם לא תקלטי את העובדה שמדובר בגבר שלא ניתן לאלף, לא יעבור זמן רב עד שתעבירי את עצמך ואת תכולת ביתך אל מבצרו. אותו מבצר עלול להיות מבולגן עד כדי שיגעון, כי כבר יומיים לא היתה שם מישהי שתדאג לסדר במקומו (חלילה שהוא יטריח את עצמו) וזו כנראה גם הסיבה שהניעה אותו להזמין אותך אליו. מנגד, קיים סיכוי סביר שתמצאי בית מסודר ומצוחצח, יש לו כשרון מיוחד למגנט אליו יזיזות או אקסיות אבודות שבשביל לזכות לתשומת ליבו ולוודא על הדרך שאף אחת לא תפסה את מקומן עדיין, מוכנות להגיע ולנקות אחריו בכל הזדמנות.

מומלץ מראש שלא תסחבי אתך בגדים שאת לא נוהגת ללבוש על בסיס יומיומי, בכלל לא בטוח שיהיה מקום לכל מה שתכננת להביא אתך, ארון הבגדים שלו יהיה עמוס בכל דבר שיכול לעשות אותו לאדם מאושר: החל ממיטב הבשמים, נעליים, גאדג’טים, ועד לציוד הצלילה/גלישה/סקי שרכש לעצמו בכל אחד מהאתרים הנ”ל. למרות הערצתו לרכוש הפרטי שלו, קשה לו להבין את אותו הצורך אצל בת הזוג שלו, הוא יתבונן במבט תוהה על אוסף הדברים שהבאת ולא יצליח להבין לשם מה את צריכה את כל אוסף התחתונים/חזיות/בשמים/ספרים/צעצועי מין שובבים כשיש לך אותו.

נכון, אנחנו קצת מתוסבכות ואפילו די מחבבות את הרשעות הקטנה שיש בגברים, זה מאתגר אותנו וגורם לנו שלא להשתעמם ולהלחם על מקומנו, קצת כמו במסע הרפתקאות לעבר הלא נודע. כמו נסיעה מהירה ברכבת הרים ושדים גם יחד, כזו שמציפה אותנו באדרנלין, גורמת לנו לצרוח מהנאה ריגוש ופחד, תוך כדי שאנחנו מאמינות (ומקוות) שהוא יהיה שם להחזיק לנו את היד ולאסוף אותנו אליו לחיבוק עוטף וסוחף בסוף המסלול.

אבל זהו שלא, הרשע הוא רק רשע בלי כל התוספות המנחמות שיגרמו לך לרצות הישאר שם עד הסוף.

לא יעברו ימים רבים עד שתגלי שבטלת את עצמך לחלוטין בשבילו, שאיבדת את כל החברות שלך, שהפסקת לעשות דברים למען עצמך עד שכל עולמך הפך למצומצם ותלוי בשלו וכל דבר אחר שעושה אותך מאושרת (שלא בזכותו) גורם לו לזלזל בך.

תעשי לעצמך טובה אמיתית אם תתעוררי לחיים בפעם הבאה שהוא יפנה אליך בטון מזלזל וישאל “בשביל מה לך כל הנעליים/בגדים/בשמים האלו? את לא רואה שאין כבר מקום בארון?!” יהיה זה סימן עבורך שהגיע הזמן לפנות מהארון שלו את כל מה ששיך לך ובלבד שתפני גם את עצמך בצעדי ענק, רק שימי לב שלא תדרכי על האגו הפגוע שלו בדרך החוצה כשהוא יתעורר ויבין שהפסיד בגדול וזה בכלל לא הארון, אלא הלב שלו שלא פנוי לאף אחד אחר מלבדו.

תם – מה הוא אומר?

מכוון שהוא לא באמת מבין גדול בזוגיות הוא יהיה מוכן שתלמדי אותו הכל. הוא יקשיב לך ברכות ובמבט תמים של ילד מאוהב, מה שיגרום לך להתאהב בו עד כלות. כמו קנקן חדש וריק הוא יתייצב לפניך כדי שתוכלי לצוק לתוכו את מעיינות משנתך ואת מאווייך הכמוסים, והוא בתמורה יהנהן בתמימות ויסכים לכל דרישותייך. הוא לעולם לא יהיה חכם ממך או מבין ממך בשום תחום שבעולם.

הוא יגרום לך לגלות בעצמך את הילדה שבך, עניין שיפעיל אצלך במהרה את השעון הביולוגי שבתקתוקו המהיר יפעיל בך רצון עז לאמהות, במוקדם או במאוחר (עדיף מוקדם) תגלי שבלי ששמת לב, גידלת אותו כמו היית אחות גדולה או אמא צעירה ודואגת, הבעיה המשמעותית יותר תתעורר כשתגלי שאת כמהה נואשות לגבר שיבוא ויעביר את הילד הזה לחדר הילדים ויתפוס את מקומו לצידך בלילות סוערים של תשוקה.

חכם – מה הוא אומר?

הוא לא אומר דבר כמעט, החכם יודע שסייג לחוכמה שתיקה וזה גם מה שמשך אותך כל כך להתאהב בו. את תחשבי שמצאת לך מישהו שיודע להקשיב אבל מהר מאוד תביני שהוא לא רק מקשיב אלא גם מסנן את כל מה שטפל, וזה אומר שהוא מסנן כמעט הכל. הוא פשוט מודאג מכך שתאי הזכרון העמוסים שלו יתמלאו בדברי הבל שיתפסו את מקומם של דברים חשובים ונחוצים יותר.

וכשבכל זאת יפתח את פיו, כל מילה שיגיד תהיה מדויקת וחדה כתער הננעץ עמוק בגרונך ומשאיר אותך חנוקה וחסרת מילים, הוא פשוט יודע יותר טוב ממך ה-כ-ל. לידו תרגישי לעולם טיפשה ומשעממת.

בלי שתרגישי תמצאי את עצמך חושבת עשרות פעמים לפני כל מילה חסרת משמעות שעלולה להשתחרר בהיסח הדעת ולקלקל את דעתו עליך. תמו ימי הספונטאניות הוורבאלית בחייך. מעכשיו ועד עולם תדרשי לדקות ארוכות של מחשבה לפני כל שיחה שגרתית עם הבחור, כותבת ומוחקת פסיקים ונקודות לפני כל שליחת מסרון, שיהיה ענייני וקצר ולא יגזול מזמנו היקר.

נוכחותו תשרור בביתך כאש התמיד. מעתה, תמצאי עצמך ישובה קפוצה מול זמן המסך המבוזבז שלך, נדרכת למשמע קול צעדיו הקרבים אל מפתן דלתך, שמא יתפוס אותך מבזבזת זמן בפייסבוק או צופה בעוד פרק של “בייק אוף” או “המרוץ למיליון” במקום לאגור מידע חשוב שישרת אותך במירוץ החשוב של החיים לצידו. במהרה תמצאי עצמך מנותקת מרוב חברייך ה”לא משכילים” שאת מקומם יחליפו חוגים לשפות וספרים לרוב והגית בהם יומם וליל.

כשתגלי שהשידה שלך הופכת להר של ספרי פילוסופיה ושבמקום לשבת מול השקיעה בים ולבלות בשיחות משעשעות (בשפה מוכרת) עם חברים, את נגררת למפגשים חברתיים שבהם את נדרשת לשנן בעל פה משפטים מ “קיצור תולדות הזמן”, יהיה זה הרגע המתאים להתעורר ולחשב את המסלול מחדש כדי לקצר את תולדות הזמן שלך במקום המכבה הזה.

ושאינו יודע לשאול – מה הוא אומר?

את פתח לו שנאמר “סוף סוף נמצא הגבר המושלם” מבין ארבעת הגברים הוא החביב עלי מכולם. במקרה שלו מה שחשוב זה לא מה שהוא אומר אלא כל מה שהוא לא שואל בזמן שהוא מקשיב לכל מה שעל ליבך וזה בהחלט מספיק כדי להעניק לו את מלאי הנקודות, בעיקר לנוכח העובדה שהוא לעולם לא יתקיל אותך בשאלות מהסוג של:

אז מה, כמה גברים היו לך לפני?

כמה זה עלה??!!

יש משהו לאכול בבית הזה?

על מה את חושבת עכשיו? (באמצע הסקס)

מה את אוהבת שעושים לך? (יהיה נחמד אם תנסה לגלות לבד)

איך הייתי?! ( אם היית מתאפק לא לשאול היה יכול להיות נפלא)

גמרת?!?!

מצד שני, הוא לעולם לא ישאל “האם תרצי להיות אשתי”?

במחשבה עמוקה יותר, יש מצב שעדיף לוותר על כל הצעת נישואים או חיי אהבה ושותפות לטובת ההבטחה כי לעולם לא ישאל אותך “בשביל מה את צריכה כל כך הרבה נעליים?”

אז אולי בכל זאת קיים גבר אחד בהגדה שהחיים לצידו יכולים להיות לאגדה 🙂

בשנה הבאה צפו ל “בעד ארבעה גברים דברה האשה”

שיהיה לכולנו חג אביבי ושמח !

שלכם, שלי

שלי

חוזרת בתשוקה, הבלוג של: שלי פסטרנק כץ

שלי, סקסולוגית ומחזירה בתשוקה. שחקנית בעברה, בנשמה ועל כל במה. עוסקת בתחום המיניות והאהבה משנת 2002. בת זוג לנתנאל ואמא לאור סיטאר הדס ומעיין ("האינדיאנים") יועצת זוגית ופרטנית, מנחה סדנאות והרצאות מרתקות בליווי משחק וקטעי סטנד אפ בכל רחבי הארץ ולכל הגילאים והמינים. כותבת ומייעצת למגזינים השונים ומגישה אייטמים בנושא סקס וזוגיות, בערוצי הרדיו והטלוויזיה. מתרגשת מהדברים הקטנים של החיים, חוזרת בתשוקה ומאוהבת באהבה.

סיפורים נוספים של שלי פסטרנק כץ

שתפו בפייסבוק
שתפו בטוויטר
שתפו במייל

אהבו אותנו בפייסבוק

הרשמו לקבלת הניוזלטר שלנו

הרשמו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אהבת חינם למייל שלכם

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

מדברים אהבה שוטף

סיפורים חמים

סיפורים מומלצים

ליצירת קשר

ליצירת קשר