מי הזיז את הזוגיות שלי? (אנשים משתפים רשימות)

55e05ade9f0e7.jpg

בפוסט הקודם הרכבנו יחד את רשימת התכונות והמאפיינים לבן הזוג האידאלי ונתנו דוגמאות לרשימה גנרית שממנה כל אחת ואחד יכולים להתחיל.

בנוסף דיברנו מעט על איך זורעים זוגיות קארמית, ועל העיקרון העתיק של לתת כל מה שרוצים לקבל.

חשוב לי להדגיש שזוגיות קארמית, ומציאת בן או בת זוג בדרך קארמית איננה המצאה שלי, אלא חכמה עתיקה בת 2500 שנים שהתפתחה מעקרונות של בודהיזם ושימשה מאות דורות.

בכדי שנסכים שלא מדובר על תאוריה, אלא על משהו שבאמת מביא תוצאות, ובכדי להפוך את הבלוג לקצת יותר…. מעניין, ביקשתי מחבריי בפייסבוק לשתף סיפורים של רשימות שכתבו והפכו לבני ובנות זוג. ולשמחתי הרבה היו לא מעט שהסכימו.

 

נ’ היפה והמוכשרת כתבה את הרשימה הבאה:

“גבוה (בין 1.75-1.90), מראה אסתטי, כתפיים רחבות, חיוך כובש, שיער כהה, עיניים בהירות, אדם שמכבד את הבריות, ראש פתוח, לא שיפוטי, נדיב אישית, רוחנית, פיזית ומנטלית, מפנק ומכבד, נותן אמון, דוחף לשיאים חדשים, תשוקה לחיים ולבת הזוג, מצליחן, בעל חוש הומור, יודע להשתטות, בעל חברים. בנוסף למראה חיצוני ולתכונות האופי, היא הוסיפה גם רשימה של איך תראה הזוגיות שלה, מה הם יעשו ביחד כזוג ומה מרגש אותה בזוגיות”.

נ’ התחתנה לפני כמה שבועות עם בנזוג שענה על כל הרשימה.

 

נ’ (הפעם גבר) הוא איש של מספרים, ראלי ורציונלי. שכתב לי כך:

“מעולם לא היתה לי בעיה למצוא מישהי זמנית, פשוט כי אף פעם לא תכננתי ליותר מחצי שנה, אז נגררתי מזוגיות אחת לאחרת. בינואר השנה החלטתי שאני רוצה משפחה וילדים וכמובן שלשם כך החלטתי שאני רוצה בת זוג טובה וקבועה.

אחרי חודש בערך, שבו נתתי לרעיון לשקוע, החלטתי לחפש בצורה אקטיבית. מהר מאוד הבנתי שמה שהתאים קודם (כלומר להתבסס רק על משיכה מינית) לא יעבוד הפעם, ולכן הכנתי רשימה של כל מה שהיא חייבת להיות.

חייבת להיות חכמה, חייבת להיות חרוצה ולהעריך כסף, חייבת להיות סקסית, חייבת לאהוב סקס, חייבת להיות עם קלאס, חייבת להיות טובת לב, חייבת להיות אתלטית, חייבת להיות לא שמנה, חייבת להיות חזקה, חייבת להיות בעלת כישורים אנליטיים, חייבת להיות בנאדם שמח.

החלטתי בנוסף לבנות מבחן פשוט לכל תכונת ‘חייבת להיות’ כך שיכולתי מיד לדעת אם היא עונה לרשימה או לא. כך שהזמן המועט שיש לי לדייטים ינוצל בצורה מקסימלית”.

נ’ הוסיף וכתב “לפי השיטה הזאת הערכתי שיקח לי מקסימום חצי שנה למצוא את בת הזוג המושלמת בשבילי….הופתעתי מאוד שזה לקח רק שבועיים”

נ’ (הגבר) עדיין עם בת הזוג שמצא.

 

ש’ המקסימה היא אישה אמיצה שלקחה אחריות על האושר שלה ומאז היא פורחת. היא משתפת:

“הרשימה שלי נכתבה לפני עשרים שנים והיתה קצרה: מישהו לא שדוף, ידיים גרמיות, כתפיים רחבות. בצד הפנימי: חכם, אבל בתחומים אחרים ממני. ברשימת המכולת גם: לא מעשן.

את בעלי הכרתי דרך רשימות, הייתי בשירות היכרויות שנקרא החצי השני. הגדרתי שם גילאים, אקדמאי, לא מעשן.

יצא מה שחיפשתי. יש בינינו התאמה טובה. הרגשה של גורל משותף. למרות שאנחנו שונים מאוד”.

ש’ נשואה כבר עשרים שנים.

 

את ג’ הכרתי ממש לא מזמן (ממש ממש לא מזמן) וכשהיא קראה את הבלוג היא פשוט היתה חייבת לשתף אותי ואתכם בסיפור שלה:

“אחרי גירושים ידעתי שהפעם אני צריכה לבחור אחרת, ונכון. לפני שבעה חודשים כתבתי לעצמי פתק, שאני שומרת עד היום. בפתק היה כתוב ‘אני מזמנת לחיי בנזוג אשר שלם עם עצמו, ישר ונאמן, חם ואוהב, מודע לעצמו”

את ג’ פגשתי לראשונה עם שמלת כלה, ביום חתונתה עם האיש שזימנה לחייה J

 

למ’ היתה רשימה של משפט אחד: “שיאהב אותי בדיוק כמו שאני אוהב אותו”

כנראה שמ’ ידעה בדיוק מה היא צריכה משום הרשימה הקצרה הזאת הספיקה לה בכדי להכיר את אהבת חייה והיא איתו כבר עשר שנים. ובחמש שנים האחרונות היא גם אשתי…

 

האם השיטה מצליחה תמיד? האם כל מי שיעבוד לפי הכללים ימצא את הזוגיות המושלמת?

 

י’ המוכשר (והנדיב, וטוב הלב, והחתיך ההורס – בקטע כזה של גבר שמפרגן לגבר אחר…) דוקטור הרשימות, מאסטר ניהול החלומות כתב לי כך: “אם יש נושא אחד שגיליתי שאין בו רשימות, זה זוגיות. הזוגיות הכי ארוכה שהייתה לי הייתה הפוכה לחלוטין מכל החלומות שלי. לדעתי זה ענין של משיכה פיזית ומוחית ולא של רשימת תכונות”

האם יכול להיות ששיטת הרשימה תעבוד בכל תחום אחר בחיים (קריירה, הגשמה עצמית, הצלחה עסקית) ורק במציאת זוגיות היא לא עובדת?

 

ג’ (המכנה את עצמה “קצרה”, צריכה את הסיפוקים שלה אתמול ומנהלת את האתר הזה) כתבה לי כך:

“זאת הרשימה שלי: גבוה, שיער ועיניים חומות, אף משמעותי, שפתיים עם נוכחות, מוטת כתפיים נאה, רזה, כפות ידיים יפהפיות עם אצבעות ארוכות ופרקים מסוקסים, סנטר ותחת חובה. ראש ריאלי, לא פחות ממבריק, חוש הומור, סקסי.

ואז התחתנתי איתו. לא מתחרטת. זאת עדיין הרשימה שלי, אבל גיליתי שהיא שווה לתחת. יצא במקרה שהרשימה שלי והאהבה שלי הסכימו.”

 

תמיד יהיו סקפטים. אנשים שירימו גבה או שתיים, שיגידו שהכל שטויות ניו אייג’ שאין בהם הגיון. אבל למעשה חוסר ההגיון הוא דווקא בטענות של י’ ושל ג’.

 מה ההסתברות שמישהי כותבת רשימה, ואז “במקרה” אהבת חייה עונה בדיוק לרשימה?

שיטה מסוימת להגשמת יעדים עובדת (ואז היא נכונה להשגת כל יעד) או שאיננה עובדת (ואז היא לא עוזרת להשיג אף יעד, משום תחום !)

 

תגידו “יש כאן עניינים של הלב, עליהם אין לנו שליטה, על הצלחה כלכלית, על אושר, על הגשמת יעדים, עליהם יש לנו שליטה”.

האמנם?

על כך בשבוע הבא.

ועד אז, אם אתם רוצים זוגיות, מה אכפת לכם לנסות?

במקרה הכי גרוע בזבזתם שעתיים, במקרה הטוב הרווחתם המון רגעים של אושר

שבת שלום

mayday-ppgmail-com

זוגיות ויחסים קארמיים, הבלוג של: מידד פריינטא

בן 53, מנסה לאזן בין גוף לנפש, מדע ורוחניות, וחושב (הרבה) יותר מדי. האם אהבה אקראית ? האם אפשר לתכנת ולתכנן עניינים שבלב (כמו במי להתאהב ומתי) ? איך מוצאים בנ/בת זוג ? איך משאירים אותם ? מה הקשר בין אהבה לסקס? אם השאלות הללו מעניינות אתכם (וכן, יש מתכון למציאת פרטנרים מהחלומות), אתם במקום הנכון

סיפורים נוספים של מידד פריינטא

שתפו בפייסבוק
שתפו בטוויטר
שתפו במייל

תוייג בתור:

אהבו אותנו בפייסבוק

הרשמו לקבלת הניוזלטר שלנו

הרשמו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אהבת חינם למייל שלכם

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

מדברים אהבה שוטף

סיפורים חמים

סיפורים מומלצים

ליצירת קשר

ליצירת קשר