מה אני יכולה לעשות בשבילך? / TOUCH ME

אז מה תרצה שאעשה בשבילך?

לקח לו כמה שניות להבין את השאלה בראש.

היא קלטה את המבוכה על פניו, וחייכה, הוא הביט בה היה לה חיוך יפה, שיניים לבנות, השיער שלה היה אסוף לאחור, מגלה פנים יפות, עיניים גדולות ומאירות, וזוג שפתיים חושניות.

אז מה תעשי בשבילי? שאלה קצת מוזרה, הוא אמר, אם היינו בחנות עכשיו, אז עוד היה לי מובן, אבל אני לוקח אותך טרמפ הביתה,אז אני לא בדיוק יודע מה לענות.

היא הסתכלה עליו הוא היה בחור צנום, למרות שהיה בן שלושים ושש , פניו היו חרושות קמטים, כנראה מכל מה שעבר.

הוא סיפר לה שהגירושין הרסו אותו, סיפר לה על עצמו, יותר ממה שתכנן, לאט לאט השיחות שלהם נהפכו לשיחות סקס, הוא סיפר לה כמה שהוא אהב להיות חזק, כשהיא אמרה לו את המילה לשלוט, הוא ממש התעקש שזה לא ככה, הוא רק טען שהוא נורא דומיננטי, היא הסתכלה עליו בחיוך מזלזל ואמרה, “תדע לך שמאחורי המקלדת אתה יותר אמיץ, איכזבת! וחבל, אני מרגישה מלוכלכת”.

פתאום הוא חייך, מבין לאן המשחק שלה הולך, הוא עצר את האוטו בצד הדרך ואמר לה רדי!!

ארשת הפנים שלה מיד השתנתה, מה זאת אומרת רדי? אתה לא תוריד אותי באמצע חולון בלילה, עוד לא הגעתי הביתה, ואין לי כוח אחרי יום העבודה הזה לבקש ללכת ברגל. קח אותי הביתה.

רדי!!! הוא שב ואמר.

קח אותי הביתה, היא אמרה לעצמה. זה לא מה שהיא ציפתה שיקרה, נראה שהעייפות של העבודה, והייאוש שלא הלך לה החלו להשתלט עליה, דמעה צצה בעיניה.

הוא הושיט את ידו אל פניה, ניגב את הדמעה, ואמר לה “עכשיו את סותמת ולא פותחת את הפה, עד שמגיעים, מובן?”

היא הנהנה עם הראש לכן.

שאלתי עם מובן? הפעם היא אמרה בקול חלוש “כן”.

“יופי” הוא אמר, “אבל לפני שאקח אותך, אני צריך לעשות סיבוב קטן”.

הוא נסע במשך כמה דקות, לכיוון מרכז העיר, זה לא היה הכיוון של הבית שלה, הוא עצר את האוטו מול אחד הבתים, “את רואה את הדלת, אני נכנס לשם עכשיו, חכי חמש דקות ותכנסי את, הדלת תהיה פתוחה, ברגע שתכנסי, אני מצפה שתשאלי אותי את השאלה ששאלת מקודם, הבנת?”

הוא לא חיכה אפילו לתשובה, ויצא.

היא ישבה קצת באוטו מחכה, חושבת אם להכנס אחריו או לצעוד הביתה, ברגיל היא הייתה הולכת. אבל משהו הפעם עצר בה, היא רצתה להכנס.

היא הייתה רגילה למשחקי כוחות, לתת לגבר להרגיש שהוא באמת החזק, אבל הם אף פעם לא היו חזקים, אבל הוא כן.

היא ישבה עוד קצת באוטו, חושבת על החיים שלה, על התסכול, על הבעל שלא הסתכל עליה, היא שכחה מה זה מגע של גבר, שכחה את הריח של הסקס.

היא חשבה על הבחור שהתחילה איתו, עד כמה שהוא היה פחדן, ככל שהיא התקרבה יותר, ככה הוא התרחק, מתסכל את החיים שלה יותר.

והיא, היא לא יכלה יותר, היא רצתה מישהו שיכבוש אותה, שיגיד לה כמה שהוא רוצה אותה, שיגע בה, שיהיה שם בשבילה, בזמן שאף אחד אחר לא היה שם בשבילה .

היא יצאה מהאוטו, מתקרבת לאט לאט לדלת, עם כל צעד שהיא עשתה, היא נהייתה יותר בטוחה בעצמה. היא פתחה את הדלת ונכנסה.

הוא היה שם יושב על כורסא.

היא הסתכלה עליו ושאלה,

אז מה תרצה שאעשה בשבילך?

תסגרי את הדלת בבקשה, היא פנתה וסגרה את הדלת, הוא נעמד מאחוריה שם יד על כתפיה, ואמר, אז הבנתי שאת מרגישה מלוכלכת, דבר ראשון שתעשי זה תכנסי ותשטפי את עצמך, אבל תשאירי את הדלת פתוחה.

היא צעדה אל המקלחת, פושטת את בגדיה, הוא נכנס אחריה והתיישב על כיסא שהיה מונח בפינה, היא ניסתה להסתיר את עצמה, אבל הוא קם אליה, ואמר, לא!! את אישה יפייפיה, תתפשטי לאט לאט, תני לי לראות עד כמה את מדהימה.

היה לו משהו בעיניו, היו לו משהו בדבריו, שהקסים אותה, שגרם לה להרגיש יפה, היא הורידה את חולצתה, חושפת בטן חלקה, הוא התקרב אליה,לוטף קלות את ביטנה, מושך ממנה את חזייתה, חושף זוג שדיים זקורים ויפייפים, הוא העביר את ידו על שדיה, חופן אותם, צובט קלות את פיטמתה, היא המשיכה להתפשט, הרבה זמן שלא הרגישה ככה, מחוזרת ומגורה.

עכשיו תתקלחי!!!, אתה לא נכנס? אבל הוא לא ענה.

הוא חזר להתיישב על הכיסא, מביט בה בזמן שהיא התקלחה, היא משכה את הזמן, מתקלחת לאט, נוגעת בעצמה, אוהבת איך שהוא לא מוריד ממנה את המבט.

הוא קם ממקומו מושיט לה מגבת, היא לקחה והתנגבה, מחפשת את הבגדים שלה, הוא ניגש מאחוריה נותן נשיקה בעורפה ולוחש, חבל שתתלבשי, גם ככה עוד שניה הם יירדו בחזרה, הוא הוציא מכיסו מטפחת, מכסה את עיניה. ומוליך אותה אל המיטה.

היא נשכבה על המיטה, מרגישה את ידו מלטפת אותה לאט לאט, והוא רוכן אליה, נושק קלות לשפתיה בזמן שידיו מטיילות על גופה, היא החלה לנשום בכבדות, בזמן שהוא לחש לה מילים של תשוקה, מחמיא לה על גופה העירום, ועל יופייה, מספר לה כמה שהוא נהנה לדבר איתה, ללחוש לה כמה שהיא שווה.

המוח שלה היה באופוריה, הגוף שלה צרח מתשוקה, בזמן שנשיקותיו ירדו לאט, והבל נשימתו החם, צימרר את גופה. הוא החל מנשק את פנים ירכיה, עולה לכיוון איבר מינה, שפתיו כבר נשקו לה,

לשונו התנשקה צרפתית עם דגדגנה. היא החלה לנשום בכבדות, התאווה החלה להשמע מגרונה.

היא שמה את ידיה על ראשו, מצמידה אותו אליה, כורכת את רגליה עליו, לא נותנת לו להתרחק, מבהירה לו, שעכשיו אבל רק לעכשיו, הוא שלה.

היא החלה לגנוח בקול, מתהדקת עליו, גומרת, רוצה ממנו עוד, רוצה אותו בתוכה.

היא הרפתה ממנו במכה רועדת, לרגע היא חשבה שהיא שמעה את דפיקות ליבה, הוא קם מעליה, נשכב על גבו, מושיב אותה עליו, היא החלה לזוז עליו לאט, מרגישה את איבר מינו, מתנפח בתוכה, בזמן שידיו חפנו את שדיה והסירו את כיסוי העיניים ממנה. היא הביטה בעיניו מהופנטת, כשהוא מושך את פניה אליו, מנשק אותה ארוכות, נותן לה לטעום אותו, נותן לה לטעום אותה עד שהוא גמר בתוכה. היא נשכבה לידו מותשת, הוא הביט בה ושאל,

אז מה תרצי שאעשה בשבילך, אם תהיה פעם הבאה?

היא צחקה בקול, ואמרה, אז מה שתרצה שאעשה בשבילך?

 

תמונה: UNSPLASH

בודואר

הבלוג של: בודואר Boudoir

קחו לכם הצצה לתוך חדרי הבודואר האישיים שלנו....בודואר (מצרפתית) הוא חדר ההסבה הפרטי של האישה, או חדר השינה שלה.במלחמת העולם הראשונה נהגו נשים צרפתיות לשלוח לבעליהן בחזית תמונות בלבוש מינימלי שצילמו בחדרים האלה, וכך נולד סגנון הצילום האירוטי הרך המכונה בודואר.הבודואר של אמור הוא בלוג אוסף לפוסטים האירוטיים של כל כותבי אמור, וגם של אורחים, בין אם מעוניינים להיחשף בשמם, ובין אם הם מעוניינים להישאר אנונימיים.*קרדיט תמונת פרופיל - סמרל*קרדיט תמונת קאוור - Hajotthu

סיפורים נוספים של בודואר Boudoir

שתפו בפייסבוק
שתפו בטוויטר
שתפו במייל

תוייג בתור:

אהבו אותנו בפייסבוק

הרשמו לקבלת הניוזלטר שלנו

הרשמו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אהבת חינם למייל שלכם

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

מדברים אהבה שוטף

סיפורים חמים

סיפורים מומלצים

הינך מעל גיל 18?

ליצירת קשר

ליצירת קשר