מלאה במקומות החשובים

בעודי מקלידה מילים אלו אני נוגסת בעוד ריבוע שוקולד, אבל מהסוג האיכותי, המושחת והקלאסי ולא עובר לי אף לא לשניה אחת המחשבה שהריבוע הזה מיותר עבורי.  אדרבא, אם ארצה עוד אחד, לא אחזיק את עצמי ואעצור מבעדי להנות מעוד.

אני במקום אחר בחיים שלי היום גם בהקשר דימוי הגוף שלי. אני לא יושבת בכלל ונזכרת בערגה בגוף הרזה יותר שהיה לי לפני עשור, כי אני גם זוכרת בפחות ערגה שהייתי פחות מאושרת עם עצמי אז והרגשתי הרבה פחות סקסית ומחוזרת מהיום.

אני מלאה היום ואני בכלל לא מתייחסת לכמות השומנים שאני מלאה בהם, זה לא מעניין אותי מבחינה אסתטית, אם כבר אז בריאותית, משהו שאני חרדה אליו מאז ומעולם. יותר מכך, בקרוב אראה דיאטנית ולא כדי לקחת כדורי קסם שישילו ממני קילוגרמים, אלא כדי לבנות לעצמי תכנית אכילה נכונה ובעיקר בריאה יותר בסדר היום הצפוף שלי וחסר לדיאטנית, שתגיד לי לא לאכול יותר שוקולד כי זה לא חלק מהתכנית שלי להמשך חיים בריאים וטובים.

בריאות מבחינתי זה גם בריאות נפשית ומניעת שוקולד לחלוטין עבורי, זה לא שווה ערך לבריאות מבחינתי.

אני בת ארבעים ושמונה ואני לא זוכרת מתי הייתי כל כך שלמה עם הגוף שלי  ועם מי שאני כפי שאני כיום. החיים שלי לא מושלמים, כמו לכולנו הייתי רוצה יותר כסף ולכן אני קורעת את התחת אקסטרה וגם בצד הרומנטי עוד לא הגעתי למנוחה ונחלה שאני מייחלת לה, אבל אני עשירה בדברים רבים בחיי ומלאה באהבה שיש לי להעניק לילדים שלי, לאהוב, לתלמידים ולחברים שלי.

אני מלאה בכל טוב בכל המקומות החשובים בחיי ומודה על תחושת השובע כשאני מלאה בהם וגם על תחושת הרעב כשבא לי עוד מכל הטוב הזה.

אני יודעת איך להתלבש נכון במשקל שלי, אני יודעת ללכת נכון עם הגוף שלי שמשדר בטחון כאילו הייתי לא פחות מאשר דוגמנית ספורטס אילוסטרייטד. אני לא מסתירה את עצמי גם כשאני הולכת לים, כי אני מודעת למבנה הגוף שלי ואיך ייראה טוב יותר בבגד ים שלם. כשאני מתכוונת ליראה טוב זה בעיניי ולא בעיני אחרים.

אני לא עיוורת לנשים אחרות ורזות ממני, זה פשוט לא קשור בשום דרך אליי. מה גם שאני יודעת כמה לא מעט מהן, לא משנה כמה רזות שיהיו, לא מרוצות אף פעם ובוכות על כל קילו שעולות וחוששות ממה יחשבו עליהם החברים או בני הזוג במקרה ויעלו במשקל. אין לי חששות כאלה. מי שלא מסתדר עם כל כולי, עדיף שיתנדף מחיי . בכללי, מי ששופט אותי על פי מבנה הגוף שלי, מראש ולא טורח להכיר אותי באמת, מיותר בחיים המלאים בכל טוב שלי.

לסיכום, יש מספיק דאגות בחיים האלה ויש מספיק סבל, חוסר שוויון וחוסר צדק בעולמנו השברירי. תאכלו קוביית שוקולד ותהנו בלי להרגיש רע ואל תישקלו במשקל, אלא תשקלו מילים במקום זה. החיים האלה באמת קצרים, תחיו אותם בכיף ובלי יותר מדי הגבלות וחוקים פנימיים, יש מאלה מספיק בחוץ.

תאהבו ותפרגנו לעצמכם ובעיקר והכי חשוב תחשבו על עצמכם בכבוד, אהבה וחוסר שיפוטיות. בואו ננצל את ההזדמנות האחת שקיבלנו לחיות בחיים האלה ובואו נהנה ונמצה אותם עד הסוף.

hadarcg012-net-il

אין חוקים לאהבה, הבלוג של: הדר גבעתי

כתיבה פרצה אצלי יום אחד כתשוקה והחליטה להישאר בנפשי לעולם.כותבת בלי הפסקה ובעיקר בלילות, בשקט. משתדלת להפתיע, לא מחפשת לרצות את הקוראים עם הברור והמוכר. לשיגעון שלי אין מרפא.

סיפורים נוספים של הדר גבעתי

שתפו בפייסבוק
שתפו בטוויטר
שתפו במייל

אהבו אותנו בפייסבוק

הרשמו לקבלת הניוזלטר שלנו

הרשמו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אהבת חינם למייל שלכם

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

מדברים אהבה שוטף

סיפורים חמים

סיפורים מומלצים

ליצירת קשר

ליצירת קשר